donatie

Ziek zijn al erg genoeg

Ziek zijn is niet leuk en betekent dat er iets mankeert aan je gezondheid en/of je algeheel welzijn. Dit kunnen kleine ongemakken zijn maar ook aandoeningen of beperkingen die je hele leven beheersen. Waar je niet omheen kunt en waar je elke dag, elk uur, bij elke beweging tegenaan loopt.
Daarvoor heeft de parochie aandacht, tenminste als ons dat ons lukt. Er moeten dan namelijk wel signalen binnenkomen. In elke geloofsgemeenschap, lees kerkdorp, is daartoe een ziekenwerkgroep ingesteld. Aan hen kunt u een melding doorgeven. U mag natuurlijk ook het secretariaat bellen of een van de pastoraal medewerkers.
De pastoraal medewerkers en de vrijwilligers van de vier groepen zullen dan contact onderhouden met de aangemelde zieken en een attentie of bloemetje bezorgen. Daarvoor vragen we deze maand uw extra aandacht! Geef een bijdrage voor de zieken in onze parochie…
Dank voor uw bijdrage!

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.