donatie

Gem. Johannes XXIII

We zitten bij Pierpaolo en Andrea aan een grote tafel voor wel 9 personen. ‘Die tafel hebben we ook nodig’, zegt Pierpaolo, ‘we zijn vaak met 9 personen of nog meer. Het hangt ervanaf wie er op enig moment in huis is. Wij zijn zelf met zijn zevenen en vaak hebben we extra gasten.’ Andrea vult aan: ‘Ja bij ons is iedereen die hulp of steun nodig heeft van harte welkom. Wij proberen vanuit onze missie die steun en hulp te bieden en geven ze ook onderdak als het nodig en mogelijk is.’ Beiden zijn gedreven door de opdracht van de ‘Gemeenschap Johannes de 23ste’, een geloofsgemeenschap die opkomt voor mensen die vooral persoonlijke en geestelijke hulp vragen. Zij staan ervoor open en cijferen hun persoonlijke belangen helemaal weg en stellen hun hele leven als vrijwilliger ten dienste van ‘de ander.’ ‘Dat is ons levensdoel, onze levensvreugde én onze dagelijkse opdracht’, aldus Pierpaolo.

De kribbe in de vier kerken staat symbolisch achter in de kerk met daarbij één of meer manden. Hierin kunt u uw gaven kwijt. Deze zijn vooral bedoeld voor de gemeenschap Johannes XXIIIste.. Zij zorgen ervoor dat de spullen op de juiste plaatsen terecht komen. Bij mensen en gezinnen die verstoken blijven van elke hulp of die zelf niet om hulp (durven te) vragen. U kunt van alles geven: levensmiddelen, poetsspullen, goede bruikbare kleding, eten in blik, cadeautjes, oud gereedschjap, kantoorspullen, schoene, laarzen, etc. Ze moeten wel goed bruikbaar zijn en de levensmiddelen mogen niet over de datum zijn. Geef vooral houdbare levensmiddelen…

U mag en kunt ook een financiële bijdrage geven voor de Gemeensachap Johannes de XXIIIste. Geef via deze website een bedrag en Pierpaolo en Andrea zorgen ervoor dat het geld goed besteed wordt.

Doneer veilig via iDeal

Direct doneren aan Heilig Hartparochie? Dat kan hier. Alvast zeer bedankt!
Kies een bedrag of type een ander bedrag in en klik op 'BETAAL'.