Sint-Petrusbasiliek Boxtel

Bijeenkomst 1e Communie Boxtel

19-11-2020

Bijeenkomst Eerste Communie Boxtel op donderdag 26 november om 19.30 uur in de Sint-Petrusbasiliek

Beste ouders, verzorgers,
Uw zoon of dochter zit nu in groep vier en heeft de leeftijd bereikt, dat hij of zij de Eerste Heilige Communie kan gaan doen. Misschien weet u al zeker dat u uw kind de Communie wilt laten doen. Of misschien twijfelt u nog wat te doen? In beide gevallen zal extra informatie vast welkom zijn!
Wij nodigen u dan ook graag uit voor de informatieavond rondom de Eerste Heilige Communie op:

- Donderdag 26 november om 19.30 uur in de Sint-Petrusbasiliek

Op deze avond ontvangt u van pastoor Geertjan van Rossem meer uitleg over de Eerste Communie zelf en wat de voorbereidingen op de Eerste Communie inhouden. Uiteraard zal er voldoende ruimte zijn om vragen te stellen. En zijn er ook leden van de werkgroep aanwezig. Tevens ligt er een inschrijfformulier voor u klaar dat u mee kunt nemen.

De informatieavond is dit jaar wat later dan u van ons gewend bent. Vanwege de steeds wisselende situatie rondom het coronavirus hebben we de ontwikkelingen even afgewacht. Deze tijd hebben we gebruikt om aanpassingen te doen in het communieprogramma, zodat we u en uw kind toch een mooie en waardevolle voorbereiding en Communieviering kunnen bieden!

Graag ontmoeten we u op 26 november in de Sint-Petrusbasiliek te Boxtel! Heeft u vooraf vragen dan kunt u contact opnemen met het parochiesecretariaat:
- info@heilighartparochie.nl of telefonisch 0411 - 67 22 15 van maandag tot en met vrijdag van 09.00-12.00 uur.

De avond duurt ongeveer een uur en start om 19.30 uur. Vanaf 19.15 uur bent u van harte welkom. Denkt u alstublieft aan uw mondkapje! Tijdens het lopen moet dit op, als u zit mag u hem afdoen. Van harte welkom!

Met hartelijke groet, Pastoor Geertjan van Rossem en de leden van de werkgroep Eerste Communie