Sint-Petrusbasiliek Boxtel

Vrijwilligersdag in aantocht

05-10-2021

God gaat altijd door met ons
Het is bijna zover. Op zaterdag 9 oktober is het vrijwilligersfeest voor de vrijwilligers uit Boxtel.

De inzet van vrijwilligers in ons kerkdorp Boxtel wordt zeer gewaardeerd door het parochiebestuur en de Contactgroep Boxtel. Ondanks de beperkingen van het laatste 1,5 jaar heeft eenieder zich naar eigen mogelijkheden weten in te zetten voor de parochie. Het bestuur en de Contactgroep willen hier extra bij stilstaan. Daarom organiseert de Contactgroep Boxtel een vrijwilligersdag met als thema: God gaat altijd door met ons.

Het programma van deze dag:

• 11.00 uur: start van de dag met een feestelijke Eucharistieviering
  • Gevolgd door een gezellig samenzijn met een lunch en een drankje
  • Na de lunch volgt een keuzeprogramma. Hiervoor heeft u zich kunnen aanmelden:
    • Rondleiding met beklimming van de kerktoren
    • Concert door het Boxtelse duo Two of Us
    • Gezellig bijkletsen met andere vrijwilligers
De locaties zullen zijn in de basiliek of op het pastoraal centrum Duinendaal.
Het belooft een gezellig samenzijn te worden. Waarbij we uiteraard de regels van het RIVM volgen.

Veel plezier toegewenst!

Het Boxtelse duo Two of Us (Jos Vervoort en Adrie van Osch)