Sint-Petrusbasiliek Boxtel

Gezinsviering in Boxtel

19-10-2021

Als het gaat om liefde: gezinsviering in de Sint-Petrusbasiliek van Boxtel

Op zaterdag 30 oktober is er om 19.00 uur weer een Gezinsviering in de Sint-Petrusbasiliek in Boxtel. Het thema is "Het gaat om liefde".

Vind je het leuk om in deze viering een stukje voor te lezen of een kaarsje vast te houden? Laat het ons weten via gezinsviering@heilighartparochie.nl en je mag meehelpen.Van harte uitgenodigd om samen te komen vieren!

Alvast een vooruitblik naar kerst.
Op kerstavond 24 december vieren we de geboorte van Jezus. In de gezinsviering van 19.00 uur willen we dit doen met een zo'n groot mogelijk kinder- en jeugdkerstkoor. Zing je mee? Opgeven kan via gezinsviering@heilighartparochie.nl.

Het oefenen begint na de herfstvakantie op maandagavonden. Uiteraard houden we hierbij rekening met de geldende coronaregels. Binnenkort hoor je meer!

Groetjes van de werkgroep!