Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Allerzielen en Allerheiligen

11-10-2019

Allerzielen- en Allerheiligenvieringen

Op zaterdagavond 2 november om 19.00 uur zal er in de Theresiakerk een herdenkingsviering plaatsvinden vanwege Allerzielen. We herdenken dan degenen die het afgelopen jaar overleden zijn. En we staan ook stil bij alle andere overledenen uit onze gemeenschap.

Door middel van stemmige muziek en aansprekende teksten proberen we de herinnering aan onze dierbare overledenen levend te houden. We sluiten de viering af op het kerkhof dat dan verlicht zal zijn door vele kaarsen, waarna de gelegenheid bestaat om de rustplaats van de overledenen te bezoeken.

Op zondag 3 november om 10.30 uur wordt in de Theresiakerk Allerheiligen gevierd met een eucharistieviering. Na deze viering worden op het kerkhof de graven gezegend door onze pastor.

U bent bij beide vieringen van harte welkom.

Contactgroep St. Theresia