Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Nog geen hervatting vieringen

25-03-2021

Hervatten van de vieringen in de Sint-Theresiakerk nog  uitgesteld

We hebben in onze contactgroep weer uitgebreid gesproken over het al of niet hervatten van de vieringen in onze Sint-Theresiakerk.

Vooral de goede week zou daar een goed herstartmoment voor zijn omdat dit een betekenisvolle week is in de liturgie. Aan de andere kant is er nog vrijwel geen verandering in de corona-omstandigheden. En het aantal gevaccineerden onder ons is nog relatief klein.

Daarom vinden we het niet verantwoord om nu weer de vieringen te herstarten, hoewel we daarop hoopten. Maar over enige tijd, als de maatregelen minder strikt worden, moet het gaan lukken! We kijken daar naar uit.

We gaan wél in de goede week, met name op goede vrijdag en paaszaterdag, aandacht besteden aan het doven en het weer opflakkeren van het Licht van Pasen. We informeren u daarover.

Hartelijke groeten en blijf gezond, Contactgroep geloofsgemeenschap Sint-Theresia.