Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

08-05-2021

Herstart van de weekendvieringen op zondag 6 juni

Hallo,

We hebben afgelopen met onze Lennisheuvelse contactgroep weer na lange tijd “fysiek” vergaderd. Daarbij kwam de vraag aan de orde of het de komende tijd weer verantwoord en veilig genoeg zou zijn om onze weekendvieringen te herstarten. De situatie is nog steeds ernstig maar een verschil met een tijdje terug is wel dat steeds meer mensen en met name ouderen gevaccineerd zijn of binnenkort gevaccineerd worden.

Alles tegen elkaar afwegend hebben we besloten om vanaf zondag 6 juni weer wekelijks een viering in onze St.-Theresiakerk te houden.

Daarbij gelden wel nadrukkelijk alle voorzorgsmaatregelen die in de vorige periode ook golden: vooraf reserveren bij Sandra van der Avort, maximaal 30 kerkgangers, mondkapje op tot je zit, één voorganger, één lezer, één zanger en één begeleider.

Voor de liturgiegroepen, die de vieringen voorbereiden volgt hieronder het schema van de eerste weken ná 6 juni.

datum

tijdstip

liturgiegroep

opmerkingen

Zondag 6 juni

Groep C woco

Zaterdag 12 juni

Groep D

Zondag 20 juni

Groep A

vaderdag

Zaterdag 26 juni

Groep B

Zondag 4 juli

Groep C woco

Zaterdag 10 juli

Groep D

Zondag 18 juli

Groep A

Hopelijk lukt het alle leden van de liturgiegroepen om erbij te zijn.

Hartelijke groet en we zien er naar uit om elkaar weer te kunnen ontmoeten.

Contactgroep St. Theresia