Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Geloven staat niet stil

18-06-2021

In juni, juli en augustus ieder weekend een viering

Na 5 maanden van stilte was het dan eindelijk zover. Hartverwarmend nieuws: de vieringen zijn gestart!

Het is zo fijn om elkaar weer te kunnen ontmoeten en samen te zijn. Daarom is er besloten om dit jaar geen afgeslankt zomerrooster te hanteren. In de maanden juni, juli en augustus zal er ieder weekend een viering zijn. Het rooster vindt u onder de toren en in de Orion.

Uiteraard gelden de gebruikelijke voorschriften nog. Wel mogen er sinds 5 juni enkele kerkgangers meer in een viering in onze kerk aanwezig zijn. En ook mag er met víér zangers gezongen worden in plaats van met één cantor. Het is aan het St.-Theresiakoor en aan Lencante om de verruiming van de voorzangers in te vullen, als zij dit willen.

Van harte welkom weer in de St.-Theresiakerk! Zonnige veringen en warme ontmoetingen toegewenst!

Een ware ontmoeting