Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

De Theresiakerk in kerstsfeer

14-12-2023

De Theresiakerk in kerstsfeer

Waarschijnlijk leest u dit bericht op tijd om u te wijzen op de Kerstviering van zondag 24 december om 19.00 uur. De feestelijke viering, waarin we de geboorte van het kerstkindje gedenken, wordt voorgegaan door Marianne Jansen. Er wordt gezongen door het St.-Theresiakoor en zanggroep Lencante. Ook fluitist Ton en gitariste Jacqueline zullen de viering opluisteren. Na afloop staat er glühwein en chocomel klaar bij de Koekenbakker.

Behalve de kerststal en de kerstboom met kerstwensjes van alle kinderen van de Theresiaschool is er meer te zien: een prikbord met een collage van kinderrechten, 2 “baksteenmuren” met kinderrechten die de Bovenbouwkinderen van de basisschool zelf hebben bedacht en een collage met 40 ansichtkaarten met aanbiddingen van het kerstkind.

Bovendien kunt u tot eind dit jaar nog in de kerk terecht voor uw bijdrage aan het adventsproject en houdbare etenswaren in de kribbe leggen. Van harte welkom bij alle activiteiten!!

Ten slotte wensen wij u een fijne kerst en een zalig nieuwjaar toe.

Geloofsgemeenschap St.-Theresia.

Doneer