Kapellentocht 2015

21-04-2015

Samen onderweg in onze parochie van 5–9 mei

Evenals het vorig jaar, wordt er weer een Kapellentocht gehouden, langs de veldkapellen van Boxtel, Liempde, Lennisheuvel, de Roond en het Essche Heike. Nu doen wij dat om God te bedanken voor onze nieuwe gemeenschap en om nu ook Maria te vereren in de Meimaand en ons geloof levendig te houden,door samen te bidden en te zingen.

De Kapellentocht begint iedere dag om !4.30 uur op de binnenplaats bij de pastorie van de vroegere H. Hartkerk, om van daaruit iedere keer gezamenlijk te vertrekken per fiets. De deelnemers kunnen ook door familie of kennissen worden gebracht om deel te nemen.
  • Op dinsdag 5 mei bezoeken als eerste de pas geopende kapel bij de vroegere H. Hartkerk. Via de begraafplaats gaan wij in processie, aangegeven door wit-blauwe vlaggen, naar de Kapel.
  • Op woensdag 6 mei wordt gebeden in de Sint Jozefkapel in Lennisheuvel.
  • Op donderdag 7 mei gaan we naar de Mariakapel in de Hezelaarsestraat te Liempde.
  • Op vrijdag 8 mei bezoeken we de Mariakapel op de Roond.
  • Op zaterdag 9 mei is laatste, de Mariakapel aan de Heikant in Esch.
U bent allen van harte welkom...

De Mariakapel aan de Heikant in Esch