Drukwerk wordt gemaakt

23-04-2015

DrukkerijServiceBoxtel is gestart met drukken

In de afgelopen weken is een keuze gemaakt voor een drukker voor alle nieuw te vervaardigen drukwerk voor de Heilig Hartparochie. Op basis van de aangeboden prijzen en kwaliteit heeft het bestuur voor DrukkerijServiceBoxtel gekozen. Onlangs is de opdracht definitief verstrekt en is de drukker aan de slag gegaan.

Het drukken van alle brief- en werkpapier, diverse enveloppen en kaarten werd volgens afspraak meteen ter hand genomen. Een vertegenwoordiger van de Commissie Communicatie werd uitgenodigd om bij  de start aanwezig te zijn en een aantal foto’s te maken. ‘Helemaal geen probleem’, aldus de heer Van Reizevoort, eigenaar van de drukkerij. Zijn dochter Ilse is voornemens de drukkerij van haar vader over te nemen. Helaas was zijn deze middag verhinderd.

‘Jammer, maar ze is verhinderd’. Even later werd in geuren en kleuren verteld hoe het drukken te werk gaat en wat er allemaal bij komt kijken. ‘Ja, we hebben leuke machines staan’, aldus een medewerker die de eer heeft ‘ons’ drukwerk te maken, ‘maar je moet er altijd wel bij in de buurt blijven. Het beste is als de machine alles alleen doet, dan kunnen we ook nog ander werk doen…’ Heel nauwkeurig legde hij de hele gang van zaken uit van de invoer tot de uitvoer van het drukken, het verzamelen, het drogen en het snijden. ‘Over een week is alles klaar’, was de montere opmerking.

Onder de indruk van een fijn stukje vakmanschap verliet ik de drukkerij. Ik wist dat de opdracht in goede handen was. Een kleine fotoreportage vindt u in het hoofdstuk “Fotoalbums’ in de paragraaf ‘Gebeurtenissen 2015’. U kunt ook op deze ‘link’ klikken. Veel kijkplezier.

De 'drukplaten' worden zorgvuldig bekeken