Pastorale assistentie

25-05-2015

Een priester assisteren is dat iets voor u....

Velen gingen u al voor en anderen zullen volgen. Een mooie taak om dienstbaar te zijn aan de katholieke geloofsgemeenschap van de Heilig Hartparochie.

Lijkt het u wat om priesters te assisteren en andere werkzaamheden binnen de vieringen en de parochie te verrichten, blijf dan niet piekeren met die gedachte. Neem gewoon eens contact op met onze pastoor Jacques Grubben, hij kan u allerwegen verder informeren.

Daarnaast is er ook een prachtige brochure 'Vormingstraject tot pastorale assistentie studiejaar 2015-2016' beschikbaar. Ook deze is via onze pastoor verkrijgbaar.

Lijkt het u wat en bent u serieus geïnteresseerd, laat dan van u horen en neem contact op met pastoor Jacques Grubben. Telefoon 0411 - 67 22 15.