Adverteerders op website

19-10-2015

Adverteren op onze website al een groot succes

Met ingang van 1 juni 2015 heeft de Heilig Hartparochie een nieuwe website: een vijf-in-een-website. Eén hoofdwebsite van de parochie zelf en vier deelwebsites van de vier kerkdorpen van de parochie. Een heel complete, interactieve website die dagelijks tussen de 40 en 80 bezoekers trekt… Enfin oordeelt uzelf.

Nieuw is ook dat we tegelijkertijd met deze vernieuwing zijn gestart met het bieden van gelegenheid tot het plaatsen van advertenties door ondernemers en andere belanghebbenden op die website. Dat kan op één, twee of op alle websites tegelijk. We hebben daartoe een fijne plek op de website rechtsboven gereserveerd. Als u op de advertentie van een ondernemer klikt dan wordt u meteen naar de website van de adverteerder doorgestuurd.

De ondernemers van onze parochie en daarbuiten hebben al een goede start gemaakt. Er is al royaal ingetekend en we kunnen al 22 ondernemers vermelden.

Vanaf deze plaats danken we onze adverteerders van harte voor hun bereidwilligheid. Hun bijdragen vormen voor ons een financiële steun om deze website actueel te houden en tweejaarlijks een Jaargids van de parochie onder alle parochianen te kunnen verspreiden.

Deze lijst vindt u permanent onder het hoofdstuk "Financiën" in de paragraaf 'Adverteerders'. Informatie over het adverteren vindt u ook in het nieuwsitem hierover van 29 september jl.