Gezamenlijke viering in Esch

29-10-2015

Gezamenlijke eucharistieviering op zondag 8 november om 10.00 uur in de Sint Willibrorduskerk

Op zondag 8 november vindt er in de Sint Willibrorduskerk in Esch een gezamenlijke eucharistieviering plaats van de vier geloofsgemeenschappen van de Heilig Hartparochie. De viering begint om 10.00 uur.

Deze vierde gezamenlijke viering valt samen met de viering van het feest van Sint Willibrordus en is bedoeld voor alle parochianen van de Heilig Hartparochie. Op die dag vervallen de overige vieringen in de andere kerkdorpen. Alle parochianen zijn dan in Esch uitgenodigd.

Het parochieel Dameskoor, het Esch’ Mannenkoor, de Muziekvereniging Sint Willibrordus en het Sint Willebrordusgilde verlenen hun medewerking aan deze viering.Het wordt daarmee een royaal aangeklede bijeenkomst die een bezoek zeker de moeite waard is...

Na afloop bent u welkom voor kop koffie, kop thee of glas limonade in dorpshuis 'De Es'. Voor deze viering zijn dus ook de parochianen uit Boxtel, Liempde en Lennisheuvel van harte uitgenodigd.

U bent van harte uitgenodigd!