Kevelaer dagbedevaart

02-01-2016

Kevelaer dagbedevaart op 13 september 2016

Samen als parochie op bedevaart gaan is een bijzonder gebeuren. Dat hebben we vorig jaar mogen ervaren toen we samen naar Lourdes zijn geweest. Wat een feest van geloof en ontmoeting...! Het ontroert mij als Pastoor steeds als ik er aan terugdenk.

Vanaf deze plaats nodig ik u opnieuw uit om samen op bedevaart te gaan. Deze keer is het niet zo ver weg en maar voor een dag.

We zijn voornemens om op dinsdag 13 september 2016 naar het Duitse Kevelaer te gaan waar Maria sinds 1641 wordt vereerd. Een prachtige plek om samen te vieren, te bidden om God en elkaar te ontmoeten. Gaat u mee naar Kevelaer?

Programma
  • Om 09.00 uur vertrekt de bus vanaf Boxtel. U wordt verzocht om 08.45 uur aanwezig te zijn. In de bus krijgt u een kopje koffie/thee aangeboden.
  • We komen dan omstreeks om 10.00 uur in Kevelaer aan.
  • Daarna volgt een rondleiding over het heiligdom.
  • Om 11.30 is er in de basiliek een eucharistieviering met alle deelnemers.
  • Na deze viering luncht u op eigen gelegenheid.
  • Om 15.00 uur kunt u deelnemen aan de Grote Kruisweg.
  • Om 17.15 uur vertrekt de bus weer naar Nederland.
  • Om en nabij 18.00 uur wordt u een afscheidsdiner aangeboden.
  • Rond 20.00 uur zijn we daarna weer in Boxtel.
Mocht u meer willen weten over deze bedevaart neem dan een folder en opgavenformulier mee. Deze liggen achter in de kerken van onze parochie. U kunt ook terecht op het Pastoraal Centrum.

Samen op bedevaart naar Kevelaer