Tieners weer actief

30-05-2016

Tieners stonden stil bij Hemelvaart en Pinksteren

Op vrijdagavond 20 mei heeft de Tienerclub van de Heilig Hartparochie de volgende thema's op een leuke manier voorbij laten komen: Hemelvaart, Pinksteren, Maria en de Heilige geest.

Dit hebben ze gedaan door levend kwartet te spelen. Hierbij vormde elk thema een kwartet. De tieners van alle andere groepjes moesten deze verzamelen. Hierbij konden ze wel getikt worden, dit was dus nog niet zo makkelijk.

Hierna hebben alle tieners voor Pastoor Jacques gezongen voor zijn verjaardag en hij werd de volgende dag verrast met een filmpje van de tienergroep.

De tweede helft van de avond hebben de tieners quizvragen over de thema's beantwoord en aansluitend rietjesvoetbal gespeeld.

Het was weer een leuke en gezellige avond geworden. Wil je meedoen, laat het dan horen. Kom gewoon naar onze bijeenkomst. Zie elders op de website of bezoek onze Facebookpagina.

Samen in een goed gesprek...