Expositie Sint Lucas in de Heilig Hartkerk

27-06-2016

Eerstejaars project

Vanochtend waren zo'n 250 eerstejaars van de in Nederland goed bekend staande opleiding Sint Lucas, een tentoonstelling aan het opbouwen in de voormalige Heilig Hartkerk. En de opdracht was om voor 80 mensen een 'tijdelijk' hotel te maken van de voormalige kerk.

We mogen wel zeggen dat dit goed gelukt is want er waren prachtige en originele werkstukken te bewonderen. Vanmiddag om twee uur heeft de opening plaatsgehad en vanaf dat moment tot en met de klok van vijf uur waren de verschillende werkstukken te bezichtigen. Verschillende parochianen hebben belangstellend hun gezicht laten zien... en genoten van de creativiteit van de studenten.

In de komende week van dinsdag tot en met donderdag moeten de leerlingen in de kerk hun werkstuk presenteren en hebben ze in de kerk hun eindejaarsgesprek.

Opnieuw heeft de voormalige Heilig Hartkerk goed laten zien waartoe zij ten bate van de gemeenschap kan worden gebruikt!

Een van de getoonde projecten...