Europese jongeren-ontmoeting Taizé in Riga

06-10-2016

Ga je mee...?

Tegen het einde van dit jaar, om meer precies te zijn in de laatste week van december, vindt in de hoofdstad van Letland, Riga, het Europese jongerentreffen van de gemeenschap van Taizé plaats.

Tienduizenden jongeren bereiden zich voor en zien uit naar deze jaarlijks terugkerende ontmoeting als een pelgrimage van vertrouwen. Op de laatste avond van het jaar wordt er traditioneel een gebedswake gehouden voor de vrede met daarna een echt landenfeest om het nieuwe jaar te verwelkomen...!

De Heilig Hartparochie en de Protestantse Gemeenschap ondersteunen en stimuleren de deelname aan deze unieke ontmoeting. Wil je meer weten? Lees dan de bijlage van het Brabants Centrum van vandaag... Je kunt ook op onderstaande link klikken.

Meer informatie:

Taizé, a place to be, once in a lifetime...