Congres Bruisende Kerk

20-10-2016

Zondag 30 oktober is in Gouda het Congres Bruisende Kerk

Misschien heeft u hier al het een en ander over gelezen of gehoord. De bedoeling van het congres is om jonge katholieken (18-38 jaar) te inspireren en laten bruisen van de ideeën over de toekomst van de Kerk.

Het is ook voor onze parochie fijn als er jonge katholieken zijn die zich enthousiast willen inzetten voor het geloof. Door middel van dit bericht willen we katholieken uit onze parochie in deze leeftijdscategorie uitnodigen voor het congres. Bijvoorbeeld ouders van dopelingen, ouders van eerste communicantjes, jongeren in jongerengroepen, jongeren in een jongerenkoor, acolieten, etc.

Op onze website vindt u meer informatie over deze dag. Ook vind je een flyer die je eventueel kunt doorsturen naar anderen. Je bent van harte uitgenodigd!

Benieuwd wat we bedoelen met een bruisende kerk? Bekijk dan de blog: 50 eigenschappen van een bruisende Kerk.

Meer informatie: