Gezamenlijke parochieviering in Esch

31-10-2016

Gezamenlijke parochieviering in de Willibrorduskerk in Esch

Op zondag 6 november a.s. is om 10.00 uur de volgende parochieviering. Deze gezamenlijke viering voor alle parochianen van onze parochie vindt in de Sint Willibrorduskerk in Esch plaats. Tegelijkertijd wordt het feest van Sint Willibrordus gevierd

De viering is dus om 10.00 uur in de kerk van Esch. Hiervoor zijn alle parochianen uitgenodigd. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om met eigen vervoer naar Esch te kunnen komen, bel dan met iemand van de contactgroep, het bestuur of het secretariaat. Vervoer worden dan geregeld.

Let wel! Alle eucharistievieringen in de andere kerkdorpen komen op die zondag te vervallen. Hou daar s.v.p. rekening mee. De misintenties van de andere dorpen worden in de viering in de kerk van Esch voorgelezen.  kunt het parochiesecretariaat benaderen indien u deze intenties naar een andere datum wilt verplaatsen.

Na afloop is er gezamenlijk koffie/thee drinken in gemeenschapshuis 'De Es'. Dit ligt tegenover de Sint-Willibrorduskerk van Esch. Ook hiervoor bent u van harte uitgenodigd!

De Sint-Willibrorduskerk van Esch