Een uitdagende fietstocht…

22-04-2017

‘Ik wist niet dat er zoveel kapellen waren…’

Op vrijdagavond 21 april was er voor Tienergroep van de Heilig Hartparochie een fietstocht door de parochie. Deze voerde langs de lokaal bekende en onbekende kapelletjes. En dat was voor velen een aparte ervaring. ‘Ik wist niet dat er zoveel en zo mooie kapelletjes waren’, aldus een van de tieners.

De tocht startte bij de Sint-Petrusbasiliek. Aan de hand van puzzelfoto's moesten de tieners hun weg naar de kapelletjes zien te vinden. Dat lukte heel goed en onderweg werd er hard gefietst en gelachen. De tieners werden zelfs door een pauw toegejuicht.

Bij de kapelletjes zijn er door de tieners vragen over de kapellen beantwoord. Ook hebben ze paaseieren gegeten en natuurlijk bij elke kapel kaarsjes opgestoken.

Als afsluiting stond er een heuse picknick bij de kapel in Lennisheuvel op het programma. Die viel in goede aarde en smaakte heerlijk. Het was een gezellige avond waar we met veel plezier op terugkijken. Dank voor jullie sportieve en gezellige deelname.

Mocht je meer willen weten over de Tienergroep van de Heilig Hartparochie, neem dan contact met onze op. Bezoek ons op Facebook en klik op deze link. Meer informatie staat ook op deze website onder ‘Werkgroepen’,  ‘Catechese’’  en dan naar ‘Tienerpastoraat’. Wil meer informatie over de kapellen van onze parochie, dat kan. Ze worden op elke kerkdorpenwebsite uitvoerig beschreven.

Meer informatie:

Groepsfoto bij de Sint-Jozefkapel in Lennisheuvel