Parochiemis in Liempde

16-06-2017

Gezamenlijke eucharistieviering op zondag 25 juni in Liempde

Op zondag 25 juni a.s. is er weer een heilige Mis voor alle parochianen van de Heilig Hartparochie. Deze gezamenlijke viering vindt plaats in de Sint Jans Onthoofdingkerk te Liempde en begint, zoals gebruikelijk in Liempde, om 09.30 uur. Voor deze parochieviering bent u van harte uitgenodigd.

Dit jaar worden er door de parochie twee gezamenlijke vieringen georganiseerd. Dit keer dus weer in Liempde. De viering wordt voorgegaan door de leden van het pastorale team en de assistenten komen uit alle vier de kerkdorpen. Helaas is het nog niet gelukt om de gezangen door meerdere koren te laten verzorgen....

Na de gezamenlijke viering is er koffie drinken in dienstencentrum De Kloosterhof. Deze gemeenschapsvoorziening ligt naast de kerk, ongeveer 20 meter lopen. Daar drinken we gezamenlijk koffie of thee met iets erbij.

Let wel: alle heilige Missen op deze zondag de 25ste juni vervallen in de andere kerken van de parochies. De misintenties van alle kerkdorpen worden dan centraal door het secretariaat verzameld en in de parochieviering voorgelezen.
Mocht u geen vervoer hebben of anderszins moeilijk in Liempde kunnen komen, neem dan contact op met het parochiesecretariaat, telefoon: 0411 – 67 22 15 of met een van de leden van de contactgroepen.

Kom naar de gezamenlijke viering in Liempde op de 25ste juni. In de andere drie kerken is er op die zondag geen heilige Mis.

Gezamenlijke viering op zondag 25 juni in Liempde