Kapelaan Marshal wordt voorgesteld

26-09-2019

Kapelaan Marshal Stanislas wordt komend weekend in Esch en Liempde voorgesteld

Op 13 september jl. is kapelaan Marshal als kapelaan in de Heilig Hartparochie benoemd. Hij heeft zijn intrek genomen in een appartement in het Pastoraal Centrum en daar is hij ook bereikbaar. A.s. weekend wordt hij in Esch en Liempde voorgesteld.

In Esch in de H. mis van a.s. zaterdag 19.00 uur. Hij zal door pastoor Geertjan van Rossem worden voorgesteld. Daarna zal hij concelebreren. Na de H. Mis kunt u persoonlijk met hem kennismaken.

In Liempde wordt hij op zondag 29 september voorgesteld in de H.Mis van 09.30 uur. Ook in die mis zal hij met de pastoor concelebreren.
Na afloop is er koffie drinken in de Kloosterhof. Daar kunnen de parochianen dan ook nader kennismaken met de nieuwe kapelaan...

De kennismaking in Botel volgt in het komende weekend. Meer informatie daarover volgt spoedig.