Bijbelinloopuurtje: Ontmoeting met God

28-01-2020

Bijbelinloopuurtje inclusief Brabants kwartiertje = een ontmoeting met God en met elkaar!

Zoals elke maandavond was ook vanavond weer het Bijbelinloopuurtje met uitleg over de Schriftlezingen van de komende zondag door pastoor Geertjan van Rossem.

We waren met een rijk gemêleerd gezelschap aanwezig. In de eerste plaats samengekomen om naar de heldere uiteenzetting van Geertjan te luisteren over de eerste lezing, tweede lezing en het Evangelie: het Woord van God. Uiteraard werd daarbij ook gebruik gemaakt om vragen te stellen over de lezingen. Want waarom naar huis gaan met vraagtekens, als je gewoon tijdens de uitleg je vragen beantwoord kunt krijgen?!

Maar daarnaast ook om voorafgaand aan deze uitleg, tijdens de koffiepauze en na afloop van de uitleg elkaar even te kunnen ontmoeten. De sfeer bij het Bijbelinloopuurtje is namelijk warm, open en gemoedelijk. De maandagavond staat dan ook garant voor een ontmoeting met God en een ontmoeting met elkaar.

Steeds meer mensen weten de Bijbelavond te vinden. Mensen van verschillende leeftijden en vanuit de verschillende kerkdorpen van onze parochie. Zelfs mensen van buiten de parochie komen naar de Bijbelinloopavonden. Inmiddels is de Bijbelavond een begrip geworden binnen de parochie. Een geliefde maandagavondinvulling voor velen.

Lijkt het u ook leuk om het Bijbelinloopuurtje bij te wonen? U bent van harte welkom! Eenmalig, regelmatig of wekelijks... Dat kan allemaal! Er zijn namelijk geen verplichtingen!

Welkom op maandagavond
bij het Bijbelinloopuurtje (met Brabants kwartiertje)
van 19.30 tot 20.45 uur
in de Pastoraal Centrum, Duinendaal 2 te Boxtel