Vieringen met Pasen in Liempde

26-03-2021

Missen rond Pasen in Liempde

Vlak voor, tijdens en na het feest van Pasen zijn er nogal wat eucharistie- en andere vieringen in de kerken van onze parochie in Liempde. In Lennisheuvel zijn er wegens de coronacrisis géén vieringen. Hieronder volgt een overzicht van deze vieringen zodat u daar alvast rekening mee kunt houden.

● Vieringen rondom Pasen 2021

● Vieringen in de Sint Jans Onthoofdingkerk in Liempde

Palmpasen, zondag 28 maart

● Plechtige Hoogmis

De zang wordt door Ben Smeltink verzorgd met op het orgel Marie-José Heijnen.

Witte Donderdag op donderdag 1 april

● Witte Donderdagviering

De zang wordt door leden van Cantate Domino verzorgd met op het orgel Marie-José Heijnen.

19.00 uur

Goede Vrijdag op vrijdag 2 april

● Viering Lijden en Sterven

In deze viering wordt het lijdensverhaal verteld en met gebed gelopen. De zang wordt door Ben Smeltink verzorgd.

15.00 uur

● Goede Vrijdagviering

19.00 uur

Paaswake, zaterdag 3 april

● Paaswake

De zang wordt door leden van Cantate Domino verzorgd met op het orgel Jan Klerkx.

18.30 uur

(I.v.m. avondklok)

Eerste Paasdag zondag 4 april

Tweede Paasdag maandag 5 april

Géén eucharistieviering

Zondag 11 april

● Plechtige Hoogmis

De zang wordt door Antoinette van Roosmalen verzorgd met op het orgel Marie-José Heijnen.

09.30 uur

Deze vieringen worden via Dommelland-TV live uitgezonden. Hiervoor kunt u afstemmen op KPN-Telfort-XS4ALL (zender 1.465), Ziggo (zender 47), T-Mobile (zender 849), glasvezelnet Solcon (zender 811), Tele2 of andere provider.

Meer informatie: