Een nieuwe Alphacursus

02-09-2021

Welkom bij de nieuwe Alphacursus!

Op dinsdagavond 21 september start er een nieuwe Alpha cursus in Boxtel. Samen met anderen ontdekken wat het christelijk geloof inhoudt. Dat is de wereldbekende Alpha-cursus.

In Boxtel organiseert de Heilig Hartparochie een nieuwe Alphacursus. In elf interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdekken de deelnemers wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond begint met een lekkere maaltijd. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luisteren de Alphadeelnemers naar een kort, inspirerend verhaal. Elke bijeenkomst staat een ander onderwerp centraal waarover de Alphadeelnemers doorpraten in kleine gespreksgroepen.

De cursusavonden zijn op dinsdagavond en beginnen om 19.00 uur met een gezellige maaltijd. De cursus wordt gegeven in het Pastoraal Centrum, Duinendaal 2 in Boxtel. De Alphacursus is gratis en iedereen is welkom.

Alpha geeft je de kans om de zin van het leven te onderzoeken, samen met anderen. Er is ruimte voor al je vragen. Wie mee wil doen, of de eerste avond eerst eens vrijblijvend wil komen kijken, is van harte uitgenodigd. In verband met de voorbereiding van de maaltijd wel graag vooraf aanmelden.

Kijk voor meer informatie en verhalen van Alphadeelnemers
op Alphacursus.nl of heilighartparochie.nl.
Je kunt je aanmelden via info@heilighartparochie.nl

Meer informatie:

Alpha: ontmoeten, vragen en ontdekken