De scholen gaan weer beginnen

04-09-2021

De kinderen van de basisschool gaan a.s. maandag weer beginnen

A.s. maandag 6 september gaan de basisscholen en ook de scholen voor voortgezet onderwijs weer beginnen. Dus ook de basisschoolkinderen van onze parochie vinden weer de weg naar hun school, een van de vele basisscholen in Boxtel, Esch, Lennisheuvel of Liempde.

We wensen alle kinderen een goed schooljaar toe na de verdiende zomervakantie. Hopelijk heeft iedereen van de fijne vakantieweken (en bouwweek) kunnen en mogen genieten. Geniet nog van het laatste weekend met papa en mama. Het weer is in ieder geval voortreffelijk!

De achtste groepers van vorig schooljaar wensen we veel succes op hun nieuwe school in het voortgezet onderwijs. Zij hebben zich natuurlijk al volop voorbereid voor deze voor hen grote stap. Hen wensen we veel sterkte en succes op de nieuwe school, vaak elders in het dorp of daarbuiten.

Allemaal veel succes in het nieuwe schooljaar en doe je best!