Jesus van Nazareth: film

07-04-2022

Een nieuwe traditie: een film op de maandagavond in de Goede Week

Het kan een mooie traditie worden om op maandagvond in de Goede Week een passende film te vertonen. We zullen beginnen met de film “Jesus of Nazareth” uit 1977, onder regie van Franco Zeffirelli. Maandag 11 april om 19.00 uur in het Pastoraal Centrum.

Op indrukwekkende wijze wordt het leven, het openbare optreden, de kruisiging en de verrijzenis van Jezus in beeld gebracht. De film houdt zich trouw aan de teksten van het Nieuwe Testament en laat een diepe en hartverwarmende indruk van de Persoon van Jezus Christus bij de kijker achter.

Er doet ook een geweldige cast van acteurs aan de film mee: Robert Powell, Anne Bancroft, Lawrence Olivier, Claudia Cardinale, Peter Ustinov en vele anderen.

Plaats: parochiecentrum, Duinendaal 2, Boxtel
Tijd: maandag 11 april om 19.00 uur.
De film duurt in totaal zo’n twee uur.

Film: Jesus van Nazareht op maandag 11 april om 19.30 uur in het Pastoraal Centrum