Power of Fire in Den Bosch

23-04-2022

Onze vormelingen namen op zaterdag 23 april deel aan de Vormseldag: Power of Fire

Op zaterdag 23 april jl. hebben wij met negen vormelingen van de Heilig Hartparochie deelgenomen aan de Power of Fire-dag in Den Bosch.

De dag begon met een gebedsviering samen met bisschop Gerard de Korte in de Sint-Janskathedraal van ’s Hertogenbosch. Daarna gingen we naar het St.-Jans Centrum om deel te nemen aan verschillende workshops.

● 1e workshop was: vraag maar raak
Hier mochten we vragen aan de Bisschop stellen over ons geloof en waar ons geloof een rol in speelt waar je dit niet verwacht.

● 2e workshop was: Djembe workshop
Lekker erop los trommelen op verschillende slag instrumenten. Dit was heel leuk.

● 3e workshop: Dit geloof je niet
In deze workshop ging je wat dieper in op geloven en hier mocht je ook vragen over stellen/.

● 4e Workshop: speurtocht door de St-Jan
Daar moest je al zoekende een rebus oplossen door de goede antwoorden te vinden.

Het was een superleuke dag. Een dag die ik wel vaker zou willen meemaken…

Namens alle vormelingen en de vormselwerkgroep,
Petra van Dongen.