Informatieavond parochie

11-10-2012

Informatieavond over de toekomst van onze parochie

Op woensdag 21 november is er een informatieavond over de toekomst van onze parochie. Deze vindt plaats in Dienstencentrum Kloosterhof en begint om 20.00 uur.

Per 1 januari 2015 moet het aantal parochies in het Bisdom Den Bosch zijn teruggebracht naar ruim  50 parochies. Dit heeft ingrijpende gevolgen voor parochianen, priesters, vrijwilligers, bereikbaarheid en last but not least de (kerk)gebouwen.
Op deze avond geven medewerkers van het Bisdom voor de pauze op hoofdlijnen een inzicht in de problematiek. Na de pauze presenteert het bestuur in het kort zijn visie op de gang van zaken en de voorgenomen plannen. Aansluitend is er gelegenheid tot het stellen van vragen.

Op deze avond zijn alle betrokken parochianen welkom. Reserveer deze datum en probeer aanwezig te zijn, uw parochie is het waard...