Familiedag met Presentatieviering vormelingen

25-10-2022

Je weg zoeken

Op zondag 6 november is het dan weer zo ver: de volgende Familiedag. Het thema van deze Familiedag is "Je weg zoeken". Of anders gezegd: Waar haal jij je inspiratie vandaan?

De zondag begint met een Gezinsviering in de Sint-Petrusbasiliek om 10.30 uur. Tijdens deze Viering zullen de vormelingen van onze parochie zich voorstellen. Iedereen is van harte welkom om hieraan deel te nemen. Con Fervore verzorgt de liedjes. En kinderen worden gevraagd om stukjes voor te lezen en een kaarsje vast te houden. Heb jij hier zin in? Geef je dan vooral op!

Voor de ouders en kinderen gaat de Familiedag verder in het Pastoraal Centrum met een heerlijke maaltijd. Daarna splitst de groep zich op in verschillende leeftijdsgroepen. Er volgt een verhaal of film, een leuke (knutsel)opdracht, gezellige ontmoetingen en nog veel meer.

De Familiedag duurt tot 13.30 uur. Wilt u hieraan deelnemen met uw gezin? Geef u dan op via:
  • mail: familiedagen@heilighartparochie.nl
  • telefoon: 04 11- 67 22 15
Van harte welkom voor deze knotsgekke inspirerende dag boordevol vreugde, vieren en plezier. Tot zondag 6 november van 10.30-13.30 uur in de basiliek en in het Pastoraal Centrum!

Heerlijk samen eten op de Familiedag