Bedevaarten naar Lourdes

04-01-2023

Uw wens kan nu echt in vervulling gaan: ga mee op bedevaart naar Lourdes

Ongetwijfeld heeft u wel eens over Lourdes gehoord en misschien de wens uitgesproken om daar eens naar toe te gaan. Deze wens van u kan in vervulling gaan.

Mensen gaan naar Lourdes om steun te zoeken bij Maria, om een kaarsje op te steken, om stil te zijn bij de grot van de verschijningen, om het geloof samen met anderen te beleven, om bezinning. Tijdens onze reizen naar Lourdes wordt u een volledig verzorgd programma aangeboden. U kunt – geheel vrijblijvend – deelnemen aan vieringen, processies, verdiepingsmomenten, wandelingen door Lourdes en excursie naar de Pyreneeën.

De Lourdesgroep verzorgt bedevaarten naar Lourdes in samenwerking met het Huis voor de Pelgrim. De groep bestaat uit vrijwilligers en verzorgsters die voor u vele hand en spandiensten verrichten tijdens de reis en in Lourdes. De medewerkers van de Lourdesgroep zullen ook dit jaar weer klaar staan om met veel inzet
en heel veel plezier bedevaarten van goede kwaliteit voor de pelgrims te verzorgen.

De reizen die begeleid worden door de medewerkers van de Lourdesgroep zijn:

• 9-daagse busreis van 7 tot en met 15 mei 2023  |  de busreis vertrekt vanuit Haarlem
  • 6-daagse vliegreis van 9 tot en met 14 mei 2023  |  vertrek vanaf vliegveld Maastricht
  • 6-daagse vliegreis van 16 tot en met 21 september 2023  |  vertrek met een bus vanuit Oisterwijk naar vliegveld Maastricht
Wat de kosten van deze reizen zijn hoort u te zijner tijd op een te houden informatiebijeenkomst. De vliegreis in mei wordt begeleid vanaf vliegveld Maastricht. De vliegreis in september word begeleid vanuit Haarlem.

Er wordt een informatiebijeenkomst gehouden op zondag 5 februari 2023.
- Locatie: Parochiezaal van de Willibrorduskerk.
- Adres: St.-Willibrordusstraat 3 in Berkel-Enschot.
- Aanvang: 14.00  uur.

U bent van harte welkom!
Op deze bijeenkomsten kunt u alles te weten komen over de reizen. Er wordt met behulp van een PowerPointpresentatie informatie gegeven over de reis, het leven van Bernadette, de bedevaartplaats Lourdes en de Lourdesgroep. U kunt een brochure aanvragen bij Joke Hoekman.

Voor verdere inlichtingen kunt U terecht bij: Joke Hoekman, tel. 06 – 42 34 77 29 of Wilma Caiffa, tel.: 06 – 12 15 75 07 (graag na 18.00 uur).