Ik ga voor meer

28-02-2023

"Ik ga voor meer" gaat voor 10x meer

De spirituele avonden op maandag met als invulling de serie "Ik ga voor meer" krijgt een vervolg. Vanwege het grote succes wordt ook de tweede helft van het programma georganiseerd. Dit zijn maar liefst 10 extra bijeenkomsten!

Op maandagavond 6 maart is het laatste thema van de eerste helft: "De betekenis van liefde". Hierna, op maandag 20 maart, begint de vervolgreeks. Het complete programma vindt u in de bijlage. Klik onderaan het artikel om het programma om te openen.

Maandag 13 maart is er geen "Ik ga voor meer"-avond. Die avond is de After Alpha, voor oud-deelnemers van de Alpha cursus.

Van harte uitgenodigd op 6 maart om 19.30 uur in het Pastoraal Centrum bij de spirituele avonden "Ik ga voor meer...". Deze avonden duren tot 20.30 uur, met gezellig Brabants Kwartiertje er achteraan.

Meer informatie: