In gesprek over Maria

18-04-2023

Dominee Marcel Zijlstra en pastoor Geertjan van Rossem gaan met elkaar in gesprek over Maria

Dominee Marcel Zijlstra en pastoor Geertjan van Rossem gaan a.s. donderdag 20 april met elkaar in gesprek over Maria. In dit in gesprek over Maria worden Rooms Katholieke en protestantse perspectieven met elkaar worden gedeeld. Er is gelegenheid elkaar te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan.

De bijeenkomst is in het Pastoraal Centrum, Duinendaal 2 te Boxtel en is van 14.00 tot 16.00 uur. Elke inwoner van Boxtel is welkom op deze middag. Wil je deelnemen? Mail dan even naar info@heilighartparochie.nl of bel naar 0411 – 67 22 15.

Na afloop van de viering is er gelegenheid om na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee. De bijeenkomst wordt georganiseerd door vrijwilligers van de katholieke en protestantse kerk.