Parochieavond 'Een nieuw begin’

06-11-2023

Presentatie Beleidsplan 2023-2027 met een muzikale afronding door MarieChristien Verstraten

Op woensdag 15 november vindt de jaarlijkse parochieavond plaats in gemeenschapshuis De Walnoot te Boxtel. Op deze avond wordt het ‘Beleidsplan 2023-2027’ van de Heilig Hartparochie gepresenteerd. Na de pauze is er een optreden van MarieChristien Verstraten met het actuele programma ‘Over’- Winteren. Kom naar deze interessante, informatieve en vooral ook gezellige avond. Na het programma is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten. We beginnen om 19.00 uur. U bent welkom vanaf 18.30 uur...

De parochieavond is hét ontmoetingsmoment tussen parochiebestuur en parochianen. Samen zijn we nu ruim acht jaar onderweg in de Heilig Hartparochie. Op deze avond wordt er teruggeblikt op acht jaar samen parochie zijn en wordt er vooral ook vooruit gekeken. Waar willen we met onze parochie naartoe, wat willen we bereiken en waar liggen kansen en mogelijkheden.

Het bestuur heeft in overleg met het Contactberaad en de contactgroepen een ‘Beleidsplan 2023-2027’ opgesteld. Een plan voor de komende vijf jaren en zeker ook daarna. De totstandkoming van dit plan en de inhoud op hoofdlijnen wordt deze avond gepresenteerd. Daarbij is er alle ruimte voor u om vragen te stellen over hetgeen u aan informatie wordt geboden. Mocht u het plan van tevoren willen inzien, neem dan contact op met het secretariaat.
U kunt het programma ook via deze website inzien of downloaden. Klik daarvoor op link onder dit artikel.

Na een pauze die vooraf wordt gegaan door een muzikaal intermezzo van onze ‘eigen zangers’, is er een royaal optreden van MarieChristien Verstraten. MarieChristien is inmiddels als zangeres een goede bekende in Brabant en verzorgt het programma ‘Over’- Winteren. Vanaf het eerste vallende herfstblad tot aan het ontwaken van de allereerste krokus, het komt allemaal voorbij. Daarbij 'pakt' zij het publiek met fraai uitgevoerde nummers, met anekdotes die aan het denken zetten. Uiteindelijk wordt het weer lente, op naar een nieuw begin.’ Haar programma, haar nieuwste, is op verzoek van het bestuur ook afgestemd op de te verwachten bezoekers van de parochieavond.

Uiteraard wordt er gezorgd voor koffie, thee, een drankje en een lekker kuukske of versnapering erbij. De bijeenkomst begint om 19.00 uur en duurt tot zo ongeveer tot 21.30 uur.

Het programma ziet er als volgt uit:
  • Ontvangst door het bestuur met koffie en thee
  • Opening met gebed door pastoor Geertjan van Rossem
  • Welkomstwoord door Jos Polman
  • 'Mijn eerste ervaring' door pater John Varikuti
  • Presentatie ‘Beleidsplan 2023-2027’ door Jo Custers
  • Muzikaal intermezzo
  • Pauze met koffie of thee
  • ‘Over’- Winteren door MarieChristien Verstraten
  • Afsluiting en informeel samenzijn
Een hartelijk welkom aan alle parochianen en graag tot ziens op woensdag 15 november om 19.00 uur in De Walnoot in Boxtel. U hoeft zich voor deze bijeenkomst niet aan te melden.

Meer informatie:

Parochieavond november 2022