Wees welkom allemaal

07-12-2023

Joy to the World!

Onder de noemer "Joy to the World" worden er deze maand verschillende activiteiten georganiseerd in onze parochie. Zowel in het Pastoraal Centrum als in de 4 kerken die onze Heilig Hartparochie rijk is als daarbuiten. Voor ieder wat wils!

Zo kunt u bijvoorbeeld diverse Kerstconcerten bezoeken, is er een heuse KerstMuziekAvond met uw eigen verzoeknummer(s) er in opgenomen,  een Vossenjacht in het centrum van Boxtel, een knusse filmavond en filmmiddag, een Familiedag (voor gezinnen) en kunt Advent en Kerst (de komst en geboorte van Jezus) meevieren in de vele Vieringen die er zijn in Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde.

Houdt de website, kerken en media in de gaten om up todate te blijven. Want er zullen regelmatig nieuwe activiteiten bij komen te staan.

December... een donkere, koude, sombere maand? Dat hoeft niet meer! Wij nodigen u uit om er met elkaar een maand van gezelligheid, warmte en licht van te maken. Joy to the world, voor iedereen!

Van harte welkom!

Enkele decemberactiviteiten om aan deel te nemen