De Grote Kerstfilm

28-12-2023

‘De Grote Kerstfilm | het verhaal van Driekoningen'

Door een gat in de tijd belanden de Driekoningen in 2023. Ze komen in de tuin van de 12-jarige Mintake terecht, die besluit hen te gaan helpen om terug te keren naar hun eigen tijd. De film “De Grote Kerstfilm | het verhaal van de Driekoningen’ is op donderdag 4 januari a.s. gratis te bekijken op Duinendaal 2.

De film is aan de Heilig Hartparochie beschikbaar gesteld en kan en mag voor publiek worden vertoond. Vandaar dit fantastische aanbod. De film wordt dus op donderdag 4 januari in het Pastoraal Centrum gedraaid en begint om 15.00 uur. De zaal gaat een half uur van tevoren open. Omdat we graag goed voorbereid willen zijn, willen we graag dat je je van tevoren aanmeldt. Dit kan via e-mail: info@heilighartparochie.nl.

In de film spelen onder meer Tygo Gernandt, Kim-Lian van der Meij, Teun Peters, Josje Huisman, Rik van Westenlake en Jeroen Kijk in de Vegt een rol. Opgeven mag via info@heilighartparochie.nl

De Grote Kerstfilm
donderdag 4 januari 2-24