Doet u mee met de Koffie-Alpha

16-01-2024

Welkom bij de Koffie-Alpha

Vraagt u zich ook wel eens af wat de zin van het leven is? Zit u vast in de sleur van alle dag? Bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging? Bent u nieuwsgierig naar het christelijk geloof?

Dan is Koffie-Alpha-cursus precies iets voor u! Kom ontmoeten, vragen, ontdekken. Ontmoet nieuwe mensen, vind antwoorden op je levensvragen en ontdek hoe gezellig en inspirerend het kan zijn om samen op weg zijn.

Nieuwsgierig naar meer, twijfelt u of u mee wilt gaan doen aan de Koffie-Alpha of weet u al dat u gaat deelnemen? Kom dan vooral naar de info-ochtend in de pastorie in Boxtel (Duinendaal 2) op vrijdag 2 februari van 10.15 tot 11.30 uur.

Geeft u vooraf even door dat u erbij bent? Dan zetten wij de koffie en thee, met iets lekkers daarbij, voor u klaar.

Voor vragen, meer informatie of aanmelden voor de Koffie-Alpha:
info@heilighartparochie.nl  -  0411–672215
Wie weet tot 2 februari 10.15 uur. Om 10.00 uur is de zaal open. Van harte welkom!

Meer informatie over de Alpha-cursus vindt u ook in het artikel "Wat is Alpha?" op onze site.