Betalen via een QR-code

20-02-2024

Betalen via QR-codes kan nu ook: uw bijdrage gaat rechtstreeks naar uw eigen kerkdorp

Sinds begin van dit jaar kunnen de kerkbijdragen ook door middel van QR-codes worden betaald. Elk kerkdorp heeft een eigen QR-code. Als u de code van uw eigen kerkdorp (geloofsgemeenschap) scant, gaat u rechtstreeks naar de bankrekening van uw eigen kerkdorp. Nadat u de QR-code heeft gescand wijst de rest zich vanzelf.

Deze QR-codes zijn onlangs aangemaakt en elk kerkdorp heeft een eigen code. U kunt de QR-code vinden in de Parochiegids, op de dia’s in de kerken, op de brieven van de Actie Kerkbalkans 2024 en op veel plaatsen op deze en de andere vier deelwebsites. Als u inlogt komt u op de ‘Homepage’ en daar zijn ze meteen alle vier te vinden…

Deze QR-codes zijn van de parochie zelf en kunnen voor heel veel betalingen, zo niet alle worden gebruikt. Gemakkelijker kan het eigenlijk niet. Deze codes staan los van de andere QR-codes die via het GIVT-systeem zijn aangemaakt. Deze zijn voor de collectes en de kaarsen.

Mocht u vragen hebben over deze manier van betalen, neem dan gerust contact op met het secretariaat. Telefoon: 0411 – 67 22 15.