Vierde Parochianenavond

14-03-2014

Het betrekken van de volgende generatie bij geloof en kerk

BELL-ontmoetingsavond met lezing door Peter Damen O.praem

datum: 24 maart 2014
plaats: Sint Theresiakerk in Lennisheuvel
tijdstip: ontvangst met koffie vanaf 19.30 uur, aanvang 20.00 uur

De drie parochianenavonden voor parochianen van Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde waren een groot succes en smaakten naar meer.
We willen een vervolg geven aan de positieve sfeer, de betrokkenheid en het enthousiasme dat we op deze avonden hebben gevoeld. Daarom organiseren de besturen van de BELL-parochies een ontmoetingsavond op 24 maart a.s. om verder te praten over geloof en kerk. U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.
Het thema van de avond is:

‘Het betrekken van de volgende generatie bij geloof en kerk’

Wat is onze boodschap aan hen? Hoe kunnen we onze blijde boodschap aanstekelijk overbrengen aan onze kinderen, kleinkinderen, aan jonge gezinnen en jongeren?

Vanaf 19.30 uur bent u welkom in de kerk van de Sint Theresiaparochie in Lennisheuvel. U wordt een kop koffie of thee aangeboden. Om 20.00 uur leidt pater Peter Damen O.praem het thema in. Hierna gaan we in gesprek in kleine gesprekskringen. Om ongeveer 22.00 uur sluiten we de bijeenkomst af.