Sint-Willibrorduskerk Esch

Driekoningen zingen in Esch

07-01-2020

Driekoningen zingen voor Hendrikje uit Esch

Afgelopen zondag hebben twee groepjes kinderen in Esch met mooi versierde gouden kroontjes gezongen voor het goede doel, de Stichting het gehandicapte kind. In ons dorp Esch woont Hendrikje die ook een handicap heeft. Om 16.00 u werden de collectebusjes ingeleverd in onze kerk.

Bij de kerststal was een korte viering die de kinderen heel fijn vonden. Onze pastoor Geertjan was natuurlijk van de partij en heeft met zijn gitaar met de kinderen gezongen.
Ook is er voorgelezen over de Driekoningen. De krant en een fotograaf was daarbij aanwezig. Ook Hendrikje en zijn zusje en mama waren bij deze viering present. Kortom een sfeervolle samenkomst.

De opbrengst was het mooie bedrag van 166,53 euro. Dankjewel aan de kinderen en hun ouders.

De Driekoningen zangers uit Esch: fantastisch gedaan...

Doneer

Meimaand Mariamaand

In mei een extra bloemetje voor Maria