Sint-Willibrorduskerk Esch

Carnavalsmis: schot in de roos

22-02-2020

Gisteravond  hebben we de carnavalsmis in Esch gevierd

De kerk was 100% bezet, de sfeer was uitstekend de Knoestjes hebben heel mooie muziek gemaakt. Het was een echte belevenis!

Pastoor Geertjan van Rossem en kapelaan Marshal Stanislaus hielden een vrolijke act en Geertjan zong een mooie eigen interpretatie van ‘All you need is love’ van The Beatles. Iedereen zong mee uit volle borst.

Het was volop genieten, de mensen waren zeer enthousiast en positief. Kortom een fantastische beleving. Hulde aan alle mensen die deze H. Mis hebben voorbereid en uitgevoerd en vooral aan pastoor Geertjan en kapelaan Marshal.

Zo kan het dus ook, dit soort vieringen zouden we vaker moeten organiseren. Vrolijk, positief en liefdevol, daar gaat het om. En dat allemaal in ons mooie dorp Esch, de Glimlach van Brabant.

Fijn weekend en een gezellige carnaval…