Sint-Willibrorduskerk Esch

Kerstverhaal voor de kleintjes

15-12-2022

Samen zijn met het hele gezin met de kerst in de kerk

Op kerstavond zaterdag 24 december a.s. is er een bijeenkomst voor de kleintjes en hun papa en hun mama. Deze bijeenkomst speciaal voor de allerkleinsten begint om 16.00 uur en vindt in de Sint-Willibrorduskerk plaats. Dit bericht is dus voor jullie, je broertje en zusjes en voor je papa en mama.

Over een paar dagen is het weer zover: Kerstmis! Vieren jullie dit met ons mee? Op kerstavond zaterdag 24 december a.s. nodigen we jullie graag uit in de Sint-Willibrorduskerk. We beginnen om 16.00 uur.

Het kerstverhaal over de geboorte van Jezus in de stal wordt voorgelezen en we gaan samen met jullie kerstliedjes zingen. Je mag natuurlijk verkleed komen en je eigen instrumentje meenemen.

We zien jou en je vader of moeder (opa en oma) graag bij de kerstviering in de kerk! (duur: circa 45 minuten). Tot dan!

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen