Sint-Willibrorduskerk Esch

Driekoningen zingen

24-12-2022

Driekoningen zingen voor Stichting Jarige Job

Op vrijdag 6 januari vieren we Driekoningen, een traditie die al jarenlang meegaat. Zo ook dit jaar. Driekoningen die geschenken brengen, een mooie gelegenheid om iets voor elkaar te betekenen. Dit jaar lopen de Koningen voor 'Stichting Jarige Job'. Deze stichting zorgt ervoor dat elk kind dat in Nederland woont of is komen wonen, jarig kan zijn met een traktatie; thuis en op school.

Jarig zijn, dat je gezien wordt en erbij hoort, dat wil toch ieder kind! En soms is daar geen geld voor.
Daar kunnen onze schoolkinderen in hun vakantie voor rondgaan met een collectebusje dat je die vrijdag tussen 10.00 en 10.30 op kunt komen halen links naast de Willibrorduskerk in ‘De Opgang’. Deze ligt aan de Dorpsstraat 8.

's Middags om 16.00 uur kun je het busje weer inleveren in de kerk bij de kersstal en ligt er een lekker bedankje voor je klaar.

Hopelijk zien we veel Koningen door de staten van Esch lopen en kunnen we samen een mooi geschenk aanbieden voor JARIGE JOBjes.

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen