Mis Liempde op Dommelland

14-03-2020

De eucharistieviering van zondag 09.30 in Liempde

wordt via Omroep Dommelland uitgezonden

aanwezig zijn de voorganger(s) en enkele dienaren

er zijn géén kerkgangers welkom:

de deuren zijn op slot

Deze viering wordt via Omroep Dommelland uitgezonden en kan dan door alle parochianen thuis op de televisie worden gevolgd. Hiervoor kunt u afstemmen op KPN-Telfort-XS4ALL (zender 1.465), Ziggo (zender 47), T-Mobile (zender 849), glasvezelnet Solcon (zender 811), Tele2 of andere provider.
Door op deze wijze een mis zonder publiek te verzorgen kunnen toch alle parochianen een mis ‘bijwonen’, zij het op afstand.

Alle misintenties van de vier geloofsgemeenschappen worden gelezen maar worden in een latere mis nogmaals in de eigen kerk gelezen. Dit gebeurt in overleg met de betrokkenen.

Bisschop De Korte:
'Priesters worden bijzonder uitgenodigd privé of met hun teamleden op zondag in besloten kring de Eucharistie te vieren. Wij tonen zo de kracht van het plaatsvervangend gebed en mogen ons zo met geheel de parochie in gebed verbonden weten.'

Dat doen onze priesters dus a.s. zondag in de kerk van Liempde en u kunt er via de lokale omroep aan meedoen...

Het uitzenden van de viering vindt in principe de komende week ook weer plaats. Niet voorziene ontwikkelingen kunnen dit  beïnvloeden.