Bijbelinloopuurtje gaat digitaal verder

21-04-2020

Bijbelinloopuurtje gaat vanaf deze week digitaal

Het Bijbelinloopuurtje wordt vanaf deze week voortgezet, niet in het Pastoraal Centrum maar wel digitaal dus via de computer, laptop, tabblad of telefoon. ‘Na wat experimenteren hebben we een aardige vorm gevonden’, aldus pastoor Geertjan van Rossem…

Pastoor Geertjan van Rossem bereidt zoals gewoonlijk zijn dit keer wat kortere presentatie voor en neemt deze digitaal op en zet deze vervolgens op YouTube. De link hier naartoe zal telkens bij het parochienieuws worden vermeld op de hoofdwebsite van deze Heilig Hartparochie, dus deze website. Klik op die link en volg zijn opgenomen presentatie. Een gesprek daarover met hem op dat moment is dan natuurlijk niet mogelijk, wel in een persoonlijke ontmoeting.

In deze eerste (digitale) ontmoeting geeft Geertjan van Rossem een toelichting op de Eerste en Tweede lezing van aanstaande zondag 26 april. In die lezingen getuigt de apostel Petrus over Jezus' verrijzenis als vervulling van Gods plan om voor de mensen een nieuwe, herstelde wereld te laten aanbreken.

Ga naar de presentatie van de beide lezingen van deze week en klik op deze link of op de link hieronder en geniet van de presentatie.
Voor de presentatie over de uitleg van het Evangelie klikt u op deze link.

Meer informatie: