Afscheid van pastoor Van der Sluis

27-08-2014

Afscheid van pastoor Norbert van der Sluis

Zondag 31 augustus is de laatste zondagsmis waarin pastoor van der Sluis celebrant is, omdat hij afscheid neemt van onze parochie, zijn parochie Liempde. Zie ook het eerdere bericht op deze website. Aan het einde van de viering spreekt het bestuur een dankwoord uit.

Na afloop worden de parochianen in de gelegenheid gesteld om de scheidende pastoor de hand te schudden in Dienstencentrum Kloosterhof. Dit is vanaf 11.30 uur, in verband met een doop. Vooraf kunnen de bezoekers in de Kloosterhof al genieten van een kop koffie met iets lekkers.
Een eventuele attentie kunt u in de bussen deponeren, de opbrengst komt ten goede aan de Stichting Kerk in Nood en is bestemd voor de vervolgde christenen in het Midden-Oosten.

In verband met de wisseling van de priesters binnen de parochies zijn er in de week van 8 tot en met 12 geen H. missen. Vanaf 13 september zijn weer alle H. missen als gewoonlijk. Op zaterdag 6 september wordt de avondmis nog voorgegaan door pastoor Van der Sluis.

Zondag 31 augustus neemt pastoor Norbert van der Sluis afscheid van de parochie Liempde. De H. Mis begint om 09.30 uur; aanlsuitend is er in Dienstencentrum Kloosterhof gelegenheid de pastoor de hand te schudden.