Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Communievoorbereiding in Liempde

12-09-2018

Voorbereiding van de Eerste H. Communie voor de communicanten van Liempde

Het nieuwe parochiejaar is begonnen en veel activiteiten staan weer in de startblokken. We scheven eerder al over de voorbereidingen voor het H. Vormsel. Nu hebben we het over de voorbereidingen voor de opzet, oefening en de viering van de Eerste H. Communie van de communicanten in Liempde.

Hiertoe zijn heel wat activiteiten gepand. Deze vinden in de loop van het jaar plaats. Hieronder worden ze opgenoemd. Alle activiteiten staan ook in de agenda en worden breder toegelicht als ze 'voor de deur staan'...

We melden:
  • 24 september. Informatieavond over de Communie op Basisschool De Oversteek, aanvang 19.30 uur.
  • 3 oktober. Aanmelden van uw kind van 12.00-12.30 uur op Basisschool De Oversteek.
  • 28 oktober. Presentatieviering om 09.30 uur (met diaken Kees Schrama (klok 1 uur terug!)
  • 2 december. Adventsmis, aanvang 09.30 uur.
  • 24 december. Kerstmis, aanvang 09.30 uur (met Pater Hans).
  • 3 februari. Mariamis, aanvang 09.30 uur.
  • 17 maart. Vastenmis, aanvang 09.30 uur. (3 maart. niet mogelijk in verband met Carnaval).
  • 21 april. Paasmis, aanvang 09.30 uur.
  • 22 mei. Oefenen & knutselen, aanvang 14.00 uur.
  • 2 juni. Eerste Heilige Communie, aanvang 09.30 uur.
Er staan nogal wat wat activiteiten op de rol. Schrijf ze alvast in de agenda en zorg dat je erbij bent.