Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Informatieavond Eerste H. Communie

21-09-2018

Op 24 september: informatieavond Eerste Heilige Communie in Liempde

Beste ouders/verzorgers van Liempde. Dit jaar kan uw kind, als het in groep 4 zit, de Eerste Heilige Communie doen. De communieviering zal plaatsvinden op zondag 2 juni 2019. Op maandag 24 september a.s. om 20.30 uur wordt er in de aula van basisschool “De Oversteek” een informatieavond gehouden over de Eerste Heilige Communie.

Tijdens deze bijeenkomst zal de Communiewerkgroep zich voorstellen en zal de kapelaan Geoffrey de Jong uitleg geven over:

- De inhoud en betekenis van het sacrament van de eucharistie.
- Opzet van de voorbereiding m.b.v. kerkelijke vieringen en werkbladen.
- Wat wij van u als ouder(s)/verzorger(s) verwachten aan betrokkenheid bij de voorbereiding.
- Overige praktische zaken.

Na afloop ontvangt u een brief, waarop belangrijke data staan vermeld en de wijze waarop u uw zoon of dochter kunt opgeven voor zijn/haar E.H. Communie. Aanmelden kan tot en met oktober a.s.

Wij hopen u te zien op maandag 24 september. Met vriendelijke groet, Kapelaan Geoffrey de Jong, Imke Verhoeven, Chantal van de Laar en Sanne Onland.

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen